Ştiri de ultimă oră din Ferentari – a doua întâlnire de la Şcoala 148

Şi ne-am întâlnit pentru a doua oară la şcoală cu copiii pentru a pune ţara la cale căci, de la următoarea întâlnire vom începe să luăm Bucureştiul la pas. Dar nu înainte de a-i ruga pe micii noştri jurnalişti să ne informeze cu ultimele ştiri din cartierul lor!

Pisica cu nouă vieţi

de Abăluţă Iulia (elevă la Şcoala nr. 148)

Era o zi de luni, o zi obişnuită. Mergeam spre şcoală, când, dintr-odată, se aude un zgomot acompaniat de un mieunat de pisică. Întorc capul, nimic! Îmi continui drumul, iar se aude un mieunat. Întorc capul, nu era nimic în jur, decât o gură de canal. Când m-am apropiat de ea, văd o pisică albă, frumoasă, însă speriată deoarece căzuse în canal. În acel moment am încercat să o ajut, însă a fost în zadar, canalul era foarte adânc. Eram îngrozită, voiam să o ajut, dar nu aveam cum! Salvarea mea a fost că în acel moment trecea un vecin pe stradă, căruia i-am cerut ajutorul.

Un copil s-a rănit în şcoala G. Călinescu  nr.148

de Arnăutu Diana (elevă la Şcoala nr 148)

Ieri la noi în şcoală un copil a vrut să se dea pe bara de la scări şi a nimerit cu mâna în geam iar acesta s-a spart şi el s-a tăiat la mână. Un domn profesor a venit şi l-a bandajat la mână, apoi l-a dus la spital.

Împreună scriem lumea

de Coancă Oana (elevă la Şcoala nr. 148)

În şcoala mea săptămâna trecută au venit trei fete să ne prezinte un program de jurnalism. Mi-a plăcut programul foarte mult şi a fost foarte bine prezentat din punctul meu de vedere. Aşa că m-am hotărât să rămân. Proiectul se numea “Împreună scriem lumea”.

Concursul de talente se amână

de Mihalache Beatrice (elevă la Şcoala nr 148)

Concurenţii, elevi ai şcolii, se pregătesc de zor pentru concursul de talente. Coregrafii nemaipomenite, interpretarea unor cântece renumite, piese de teatru foarte amuzante. Desfăşurarea concursului era programată pe data de 19 mai, dar a fost amânată pentru săptămâna următoare. Concursul urmează să fie organizat într-o clasă de la parter. Câştigătorilor li se vor oferi premii surpriză.

Concurs la şcoala nr.148

de Raluca (elevă la Şcoala nr. 148)

La şcoala mea “George Călinescu” nr. 148 a avut loc un concurs numit Special Olympics. La acest eveniment am participat mai mulţi copii de la clase diferite. La sfârşitul acestui concurs se pare că toţi am câştigat câte un tricou şi o diplomă. După premiere, am ieşit în curtea şcolii şi am făcut poze. A fost o zi frumoaă şi sper să mai aibă loc astfel de concursuri în şcoala mea.

Magazinul cel nou

de Stan Elena (elevă la Şcoala nr. 148)

La mine în cartier s-a deschis un magazin nou. Acolo găseşti tot ce vrei. Oamenii din cartier au mers acolo şi încă mai merg. Găseşti tot ce îţi doreşti. Dacă ai nevoie de ceva pentru mâine şi nu poţi merge undeva mai departe, cum ar fi la un magazin pentru rechizite sau altceva, te poţi duce imediat acolo să îţi cumperi ce ai nevoie.

Vă recomand tuturor adulţilor şi copiilor să mergeţi acolo. Pentru că acolo găsiţi tot ce vă doriţi!

Concursul miss-mister, un concurs excelent

de Trofin Cristina (elevă la Şcoala nr. 148)

Pe data de 4 iunie, ora 15 se organizează un concurs: miss-mister.

Acest concurs este un concurs ce arată care sunt copiii cei mai frumoşi, deştepţi şi cei mai buni artişti. Copiii se pregătesc dinainte cu o melodie, o piesă de teatru sau ceva la care se pricep la secţiunea “ proba artistică”. La secţiunea “dans”, copiii trebuie să ştie să danseze după ritmurile muzicale pregătite. Ajunşi la secţiunea “probă culturală”, copiii trebuie să răspundă întrebărilor puse.

Acesta este concursul organizat doar pentru clasele V-VIII, unde distracţia este în toi.

Profesorii fac grevă

de Trofin Cristina (elevă la Şcoala nr. 148)

Profesorii fac grevă deoarece nici în frigider nu mai au mâncare. Din cauza scăderii salariilor, ei nu îşi mai permit să meargă în Hawaii. Astăzi copiii sunt fericiţi din cauza grevei. Ei stau la şcoală şi strigă pe holuri “Profesorii fac grevă!”.

Leave a Reply

