O mică vizită culturală – Muzeul Naţional de Artă Contemporană

Fiind conştienţi că un jurnalist profesionist trebuie să fie contemporan cu societatea în care trăieşte ne-am hotărat să vizităm Muzeul Naţional de Artă Contemporană.

Paris Design sau Olga Kisselieva

de Albăluţă Iulia (elevă la Şcoala nr. 148)

Muzeul de artă contemporană este de-a dreptul fascinant, sunt multe lucruri minunate de vizitat.

Muzeul se află în incinta Palatului Parlamentului. Acesta este mare, cu tot felul de sculpturi interesante şi atractive. La etajul doi se află Paris Design, unde sunt multe invenţii sclipitoare ce îţi atrăgeau atenţia dintr-un foc. La etajul trei se află Olga Kiselleva unde erau prezentate mici filmuleţe diferite, însă mirifice.

Ambele etaje au fost minunate şi extravagante, care mai de care mai interesante, începând cu cel mai mic detaliu până la cel mai mare.

Arta viitorului

De curând am vizitat Muzeul de Artă Contemporană. Încă de la intrare, am văzut un design interesant, modern şi contemporan. Era un lucru frumos văzând Casa Poporului, veche, alături de un design fabulos din sticlă.

Am văzut foarte multe lucruri, pe lângă ceasuri şi o navă, o planşă de navă a viitorului.

Când am ajuns în secţiunea de video-art, am văzut oameni care par nepasionaţi de nimic, dar în viaţa lor privată îşi urmăresc pasiunile.

La ultimul etaj al muzeului te poţi relaxa şi privi Academia Română şi ce este împrejurul ei.


Operele contemporane ale artiştilor talentaţi

de Trofin Cristina (elevă la Şcoala nr. 148)

Astăzi suntem în data de 18 iunie 2010. Suntem la terasa Muzeului de Artă Contemporană. În muzeu este minunat. Operele sunt lucrate cu mult gust şi încântă vizitatorii. La etajul trei al muzeului sunt proiectate filme despre anumite locuri sau lucruri. Liftul este minunat pentru că este mai mult alcătuit din sticlă şi se vede tot cartierul Rahova. A fost minunată ziua de azi. Am descoperit cele mai bune lucrări contemporane.

Design contemporan

Eu împreună cu câteva fete şi cu Ştefania am plecat în călătorie la muzeul de artă contemporană. Acest muzeu este înăuntru în Casa Poporului. Am văzut numai lucruri interesante care vor apărea în viitor. Au fost şi câteva videoclipuri foarte interesante şi nemaivăzute. M-au surprins foarte tare. După cele văzute am mers la ultimul etaj şi am băut un suc. A fost o călătorie extraordinară.

Arta contemporană – artă plictisitoare

de Mihalache Beatrice (elevă la Şcoala nr. 148)

Muzeul Naţional de Artă Contemporană este situat în incinta Palatului Parlamentului. Muzeul este repartizat pe trei etaje, la cel de-al patrulea etaj fiind terasa unde am stat şi ne-am relaxat scriind articolul.

Sinceră să fiu, parterul nu m-a atras cu nimic. Ne-au fost prezentate trei sau patru tablouri. Privindu-le nu am înţeles nimic, aşa că am urcat la etajul doi, respectiv la expoziţia “Paris Design” cea care mi-a plăcut foarte mult. Etajul trei a fost gazda expoziţiei „Olga Kisseleva”, care nu m-a atras foarte mult.

Concluzie: aş fi dorit totuşi să vizităm altceva, un loc mai interesant.



Leave a Reply

