Street Delivery 2010 – experimentând unitatea în diversitate

A doua noastră ţintă este Street Delivery 2010, un festival anual care se află deja la a 5-a ediţie. Şi pentru copii dar şi pentru Vlad, Street Delivery a fost o experienţă nouă.

Azi a fost o zi super. Primul lucru care mi-a plăcut foarte mult a fost atelierul de creaţie, unde am desenat un parc vesel, numit “Parcul 148”. Toţi cei de acolo ne-au lăudat pentru ideile excepţionale. Al doilea lucru ar fi micile magazine cu tot felul de chestii originale, în mare parte făcute manual.

Aş îndruma pe oricine să vină aici, sunt lucruri drăguţe şi utile de făcut sau practicat.

(Abăluţă Iulia – elevă la Şcoala nr.148)

Cel mai mult mi-a plăcut când doi oameni pictau un perete cu spray. Desenul reprezenta un sat cu mulţi munţi. Nu mi-a plăcut căldura şi faptul că multe obiecte erau pentru fete. Nu e bine să te însori, femeile consumă tot.

(Adrian – elev la Şcoala nr. 148)

În acest loc este minunat. Am fost la atelier unde am desenat un parc şi l-am numit “Parcul 148”. Apoi am mers într-un loc nemaipomenit la nişte tarabe cu fel şi fel de zorzonele.

(Cristina Trofin – elevă la Şcoala nr. 148)

Mi-au plăcut următoarele lucruri: atelierul de creaţie al copiilor, magazinele cu accesorii, compania celor cu care am ieşit, obiectele realizate manual (am achiziţionat unul). Nu mi-au plăcut: căldura, modul de organizare, preţurile cam piperate ale unor produse.

Mihalache Beatrice



Leave a Reply

